Dacă doriţi un răspuns cu privire la Marea Trecere, la situaţia actuală a umanităţii, vă oferim aici o serie de articole revelatoare.
........................

joi, 11 august 2011

► Somnul nostru. Cel de toate zilele

- Nu putem fi prieteni, mi-a spus îngerul, dacă nu faci ceea ce trebuie.
- Ce nu fac bine?
- NU FACI NIMIC!...
- Ce trebuie să fac?
- Să te trezeşti.

Am înţeles că "nu fac nimic" pentru că, de fapt, eu nu exist cu adevărat. DORM.


Acum ceva vreme am păstrat tăcerea câteva zile la rând. Şi am realizat atunci, la un moment dat, că eu nu am vorbit de fapt niciodată. Şi, mai mult, că NU AM EXISTAT cu adevărat niciodată.

La fel, acum o vreme, eram pe stradă, în plin centrul unui mare oraş. Şi, dintr-o dată, am observat că toţi cei din jurul meu... dorm. Oamenii - cei de pe trotuar, cei din autobuze, cei de la volanul maşinilor - mergeau, vorbeau, râdeau, tăceau. Dar, de fapt, cu toţii... dormeau.

Momentul de străfulgerare, însă, în care timpul a trecut pe lângă mine, a fost scurt.

"Buddha" înseamnă "cel care s-a trezit".

Bodhidarma, cel care a introdus buddhismul în China, a alunecat, se spune, la un moment dat, în starea de conştiinţă a oamenilor obişnuiţi. A "adormit". Şi atunci, pentru a evita ca aceasta să se mai producă, şi-a retezat pleoapele.
................................................................



Citeşte şi:

► Doua conceptii despre fiinta umana  
► Despre moarte. Si constientizare  
► Viziunea lui Enoh: Cea mai veche revelatie – Dumnezeu vorbeste omului
► Boddhisattva in metrou - video  
► SHIVA manifestat ca un lingam de foc  
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu